annemsikervalla:

morcivertmavi:

aybilemedimsimdibak:

sakivirciklar:

Seni yiyebiliyoz mu amk

Bu kiim

Söylemem he iz mayn 😈 jfhjkvjklmflmv şaka şaka yavşama cidden adı Bill Skarsgard

Tam bir ediz çağıran (bence)

Favorite. 
This is how I imagine you would feel at this moment, like the rest of the world is frozen and it’s just you two; together for what would seem like forever.
Doğum günlerinde hediye almak çok saçma bence hediye olarak para verilmesi lazım bu dünyada en güzel hediye para aq parayı vercen ne istiyosam alcam mis gibi

(Source: bikanakadar, via bikanakadar)

bikanakadar:

klasddjaskldjaskldjaskl aq ajkdhasjkdahsdasjkhlkj
deathmosphere:

bikanakadar:

kantine mi gidiyosun aq noluyo

ashagsdhjkasdöfhukjsdhf
Nokia aslında Finlandiyanın bi şehridir. Düşünsenize Türkler olarak bi cep telefonu üretiyoruz. İsmi Yozgat, nörüyoğn people.

(Source: bikanakadar, via bikanakadar)

+